Vsako podjetje je več vredno, če njegova vrednost ni odvisna od vrednosti njegovega vodje ali lastnika. Koliko je vaše podjetje odvisno od vas? Ste s tem zadovoljni?
Kot lastnik si verjetno želite povečati vrednost podjetja in dominirati v svoji tržni niši, izboljšati denarni tok in ob tem imeti tudi svoje osebno življenje, mar ne? Je to sploh mogoče? Seveda je. Številni podjetniki po svetu dosegajo takšne rezultate. Pri tem si pomagajo z različnimi preverjenimi strategijami. Ena od njih je, da se obkrožijo s pravimi ljudmi (več o tem v članku Vaš uspeh je enak uspehu petih ljudi, s katerimi se največ družite ) in dobijo prave strategije. Mi vam ponujamo dve v eni: skupino uspešnih in zlato strategijo.
GOLD koncept je tista strategija, ki je številnim majhnim in srednje velikim podjetjem pomagala podvojiti prihodke, dominirati v svoji tržni niši, izboljšati zadovoljstvo zaposlenih in lastniku prinesti večjo svobodo in predvsem mir duha (beri miren spanec). Če želite doseči zgoraj omenjene cilje, potem morate vi in vaši zaposleni obvladati štiri osnove, ki jih v TAG-u imenujemo GOLD koncept. Res je zlat in neprecenljiv, za ostalo pa vemo, da je …
Imate jasno postavljeno vizijo vašega podjetja, kje želite biti v naslednjih 5 do 10 letih? Kaj pa strategijo kako boste prišli tja? Dva pomembna testa, ki jih priporoča Gary Hamel (vrhunski strokovnjak na področju strateškega razmišljanja): ali imate dolgoročno strategijo, ki je pomembna za dovolj vaših ključnih strank in ali vas ta strategija razlikuje od konkurence? Bi želeli spoznati in dobiti preverjena orodja, ki vam bodo pomagala razjasniti vašo vizijo in postaviti pravo strategijo? Takšno, ki je napisana na eni strani, da jo potem lahko poznajo vsi zaposleni?
O – Operations (sistemi)
Imate postavljene prave sisteme za izvedbo vaše strategije? Kako dobro obvladate informacije, ključne podatke, ki jih potrebujete za odločanje? Tri ključne stvari, ki vam jih lahko pomagamo postaviti na tem področju, so: postavljanje prioritet (bolje je manj, spomnite se pregovora: »Veliko babic, kilavo dete.«), pridobivanje in analiziranje kvalitativnih in kvantitativnih podatkov, redno tedensko (včasih dnevno) preverjanje z namenom boljšega odločanja. Tretji ključni dejavnik pa je ritem. Kakšen je vaš ritem? Ali imate postavljen sistem rednih dnevnih, tedenskih, mesečnih, kvartalnih in letnih sestankov, ki omogočajo, da vsi ostanejo na isti strani? Želite izboljšati svoj ritem poslovanja? Pomagamo vam postaviti vrhunski sistem za vodenje sestankov in pretok informacij v vašem podjetju.
L – Leadership (vodenje)
Vodenje ljudi. Najboljši vodje imajo pogosto prave odgovore, pa se še vedno obrnejo na svoje zaposlene, stranke, svetovalce in množico, da poiščejo nove odgovore. Kako dobro uporabljate znanje, veščine, izkušnje ljudi okoli sebe? Ali imate dobro urejeno vodenje vaših ljudi? L – ne pomeni samo vodenje ampak tudi, da imate prave ljudi (s pravim potencialom) na pravih mestih na »vašem avtobusu«. Sedaj jih morate poleg številnih drugih stvari (delegiranje, nagrajevanje, motiviranje, …) še pravilno usmerjati, da postavite sistem pravil in postopkov, ki vam bodo to omogočala. Ključni besedi pri tem sta: enostavno in pregledno. Ljudje so tisti, ki bodo ostale tri dejavnike prenesli v življenje. Veliko lažje to naredijo, če so polno angažirani in dobro usposobljeni. Kako dobro usposobljene ljudi imate?
D – developing sales (razvoj prodaje)
Podjetja postanejo vrhunska zaradi vrhunske prodaje in obratno. Seveda prodaja ni dovolj, saj lahko prodate pod ceno, pa niste naredili nič; no ja, ste, bankrotirali vaše podjetje in spravili v nezavidljiv položaj sebe, svojo družino in družine vaših zaposlenih. Kako odločitve, ki jih sprejemate, vplivajo na vašo prodajo in na denarni tok? Upravljanje s prodajo pomeni tudi upravljanje z denarjem; po kakšni ceni kupite, kakšni so stroški izdelave in koliko vam ostane? Kako dobro imate organizirane prodajne aktivnosti, pridobivanje novih strank, zadržanje ključnih, motivacija in trening vaših prodajalcev …? Z dvigom prodaje na višji nivo dvignete tudi celotno podjetje.
Ključno vprašanje
Ne trdimo, da imamo vse odgovore, imamo pa dobra orodja, ki jim pravimo FastGrowthTM delavnice. Postavili vam bomo veliko dobri vprašanj in pomagali poiskati prava. Začnimo s prvim: »Katero od štirih področij morate obdelati najprej?«
Ukrepajte!
Rekli boste, Janez, sedaj pa nehaj pretiravati, kje pa imam čas in znanje, da vse to lahko izpeljem?!? Številni podjetniki so to izpeljali in zato so njihova podjetja sedaj dvakrat, trikrat več vredna kot so bila prej; predvsem pa niso odvisna od lastnika. Kako močno odvisno je vaše podjetje od vas? Kaj je bila pogosto točka preskoka na višji nivo? Pridružili so se skupini, ki jim je prinesla potrebno novo zanje, ekspertizo drugih ljudi in neprestani coaching in razvoj. Zavedajo se, da je potrebna cela četa gurujev za dobro vodenje podjetja, zato se obkrožijo z ljudmi, ki so v podobnem položaju in ki imajo dostop do različnih idej in virov. Zavedati se morate, da bo vaše podjetje šlo do nivoja, do katerega greste vi in do nivoja ljudi s katerimi se stalno družite. Delimo. Se učimo in rastemo. Pridružite se nam. Guten TAG!
Poznate prijatelja, ki bi mu GOLD sistem pomagal doseči njegove cilje? Posredujte mu ta mail. Lahko da vsebuje informacije, ki mu bodo pomagale narediti preboj na višji nivo.