Robert Cialdini: Pre-suasion

Tim Ferris: Tools of Titans
9. 1. 2017
Grant Cardone: Be Obsessed or Be Average
9. 1. 2017
Prikaži vse
robert_cialdini_pre-suasson

Robert Cialdini: Pre-suasion


Naroči

Kategoriji: , .

Do kona leta si je prislužila naslov najboljše poslovne knjige leta 2016 po mnenju Financial Timesa. Avtor legendarne uspešnice Vpliv, zananost in praksa (Influence, science and practice), socialni psiholog Robert Cialdini je napisal predhodnico (prequell), ki nam pomaga razumeti, da učinkovito prepričevanje ni odvisno samo od sporočila ampak tudi od ostalih dejavnikov, predvsem od tega, kdaj je sporočilo predstavljeno. Kadar ujamete ali ste sposobni zgraditi to časovno okno boste bolj prepričljivi, ker boste ljudji pripravili na sporočilo, preden ga bodo doživeli. Optimalno prepričljivost pravi dr. Cialdini, dosežemo samo z optimalno t.i. pred-pričljivostjo. Če želite spremeniti mnenje posameznika, morate najprej spremeniti njegovo mentalno stanje. V knjigi boste spoznali zanimive tako zgodovinske kot najsodobnejše primere prepričevanja in boste bolje razumeli zakaj so bili tako uspešni. Tako jih boste tudi sami lažje uporabili in s tem svoje ciljno občinstvo večkrat in bolj uspešno pripravili do tega, da vam rečejo DA.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Robert Cialdini: Pre-suasion”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na brezplačne novice in spremljajte najnovejša spoznanja na področjih vodenja, prodaje, coachinga, timskega dela in upravljanja z energijo.

Prijava na brezplačne ProAktivne novice

Prijavite se na brezplačne novice in spremljajte najnovejša spoznanja na področjih vodenja, prodaje, coachinga, timskega dela in upravljanja z energijo.
Prijava na brezplačne ProAktivne novice