Coaching za podjetja

Kako vpeljati coaching v vaše podjetje

  1. IZBIRA IN USPOSABLJANJE COACHEV
    • Kdo je lahko in kakšen naj bi bil coach
    • Usposabljanje coachev za delo z ljudmi
    • Uporaba coaching orodij
    • Podpora za coaching (orodja, obrazci, metode)
  2. PRIČETEK COACHINGA
    • Oblikovanje odnosa in pravil igre
    • Predstavitev coaching koncepta
    • Izbira področij za izboljšanje na osnovi:
  3. POSTOPEK VKLJUČEVANJA ZAPOSLENIH
    • Vključitev sodelavcev, ki bodo dajali povratno informacijo
    • Redna mesečna srečanja
    • Orodja, ki jih bom pri tem potreboval/a
  4. REDNA COACHING/MENTORSKA SREČANJA
    • Redna mesečna srečanja za coacha in sodelavca (coacheja)
    • 1,5 urni coaching pogovori med mesečnimi srečanji s sodelujočimi
    • Izboljševanje vedenja in delovne uspešnosti
    • Uporaba coaching veščin in orodij
  5. PREGLEDOVANJE NAPREDKA
    • Izvedba mini anket med sodelujočimi in drugimi zaposlenimi po 5, 8, 11 mesecih
    • Zaznavanje napredka
  6. ZAKLJUČEK COACHINGA – VODJA POSTANE COACH IN ZAČNE POSTOPEK NOVEGA COACHINGA
    • Coaching krog
    • Vključevanje coachinga v proces vodenja
    • Prenos zadolžitev coachinga na coacheeja
    • Coachee postane coach izbranemu sodelavcu

V enoletnem coaching programu se vodja izpopolni in disciplinira v tolikšni meri, da vključi coaching proces v svoj osebni stil vodenja, ki ga uporabi na delovnem mestu. Vodja postane coach za svoje sodelavce.

Prijavite se na brezplačne novice in spremljajte najnovejša spoznanja na področjih vodenja, prodaje, coachinga, timskega dela in upravljanja z energijo.

Prijava na brezplačne ProAktivne novice

Prijavite se na brezplačne novice in spremljajte najnovejša spoznanja na področjih vodenja, prodaje, coachinga, timskega dela in upravljanja z energijo.
Prijava na brezplačne ProAktivne novice